In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Parkeerplaats P1 deels afgesloten op maandag 11 juli
Op maandag 11 juli voert een aannemer in de ochtend een inspectie uit aan het kunstwerk dat voor het RKZ staat. Hiervoor plaatsen ze een kraan en hoogwerker op een deel van de parkeerplaats pal voor het RKZ. Gevolgen gebruik P1Dit heeft tot gevolg dat vanaf...
Vondellaan afgesloten op dinsdagavond 12 juli
Op dinsdag 12 juli om 20:30 uur wordt de oude MRI uit het ziekenhuis gehesen. Een deel van de Vondellaan zal hiervoor tijdelijk afgesloten zijn tussen 20:00 uur en maximaal 00:00 uur. In het RKZ en daarbuiten worden patiënten en bezoekers de juiste kant(en) op...
1 op de 5 Nederlanders maakt ongeluk mee op vakantie
Twintig procent van de Nederlanders maakt op vakantie een ongeluk mee. Dat blijkt uit inventarisatie van de Nederlandse Brandwonden Stichting. “Wat ons opvalt is dat meer dan 10 procent van alle vakantiegangers brandwonden oploopt. Dit zijn hoge cijfers. We weten dat...




