In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Voor U maart 2022 verschenen

De VoorU editie maart 2022 is verschenen. De VoorU is een huis-aan-huis krant die in beheer van het RKZ wordt gemaakt.  In deze VoorU onder andere aandacht voor: onze nieuwe MRI een nieuwe visie op voeding de poliklinische operatiekamer van Gynaecologie het...

Lees meer

Verkeershinder tussen knooppunt Beverwijk en Velsertunnel

Rijkswaterstaat vervangt op de snelweg A22 in beide richtingen de openbare verlichting door ledverlichting. Vanaf knooppunt Beverwijk richting Velsertunnel (noordzijde Velsertunnel) vinden de werkzaamheden plaats in de periode van 7 maart tot en met 6 mei 2022. De...

Lees meer

RKZ in actie voor Giro555

Maandag 7 maart 2022 komen landelijke en regionale media massaal in actie voor de Giro555 campagne 'Samen in Actie voor Oekraïne'. En ook in het RKZ willen we ons steentje bijdragen! Daarom kunnen onze collega's maandag in het personeelsrestaurant een speciaal...

Lees meer