In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Mondkapjes en 1,5 meter afstand blijven gelden in RKZ

Ondanks de landelijke versoepelingen, vragen we u om in het RKZ een mondkapje te blijven dragen en 1,5 meter afstand te houden. Ook na 23 maart 2022. Daarnaast blijven andere coronamaatregelen gelden in ons ziekenhuis. Op die manier willen we onze (kwetsbare)...

Lees meer

Oproep stoppen verkoop tabaksproducten

KWF roept samen met tientallen belanghebbenden (waaronder het Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk) op om de verkoop van tabaksproducten in supermarkten, gemakszaken en tankstations per direct te stoppen. Zij vragen deze sectoren om hun verantwoordelijkheid te nemen en...

Lees meer

Het zit in de familie

In sommige families komen borst-, eierstok- en prostaatkanker vaker voor dan gemiddeld. Borstkankervereniging Nederland start op 21 maart de influencerscampagne ‘Het zit in de familie’. Vijf bekende vrouwen, met persoonlijke ervaring op dit vlak, werken mee aan de...

Lees meer