In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Noordhollands Dagblad over brandveiligheid RKZ

Het Noordhollands Dagblad heeft een artikel gepubliceerd met de kop:‘Rode Kruis Ziekenhuis in verlegenheid gebracht’ en ’Brandveiligheid niet oké in Rode Kruis Ziekenhuis’ In het artikel wordt gesteld dat het RKZ ‘behoorlijk in verlegenheid is gebracht door een...

Lees meer

Ziekenhuishulp aan Oekraïne

Wat er nu gebeurt in Oekraïne is verschrikkelijk. Gelukkig zijn er veel initiatieven om hulp te bieden. De nood in de Oekraïense ziekenhuizen is groot. Via de Samenwerkende Algemene Ziekenhuizen (SAZ) steunt ook het RKZ in de getroffen gebieden. Het doel:...

Lees meer

Mondneusmasker af in publieke ruimtes

Het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) heeft, net als andere ziekenhuizen in onze regio, één van de coronamaatregelen versoepeld. Het dragen van een mondneusmasker in de publieke ruimtes is vanaf heden niet langer verplicht. Jammer genoeg moeten we ook een aantal maatregelen...

Lees meer