In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Nieuwe MRI in het RKZ is sneller, stiller en ruimer
Na ruim 1,5 jaar voorbereidingen is op donderdag 19 mei de nieuwe MRI op de afdeling Radiologie in het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) officieel in gebruik genomen. Begin februari werd het nieuwe apparaat al het ziekenhuis in gehesen. De MRI is nu aangesloten, getest en...
Nieuwe bezoekregeling
Vanaf vandaag, maandag 16 mei 2022, hanteert het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) de bezoekregels (tijden, personen) van voor de coronamaatregelen. Voor meer informatie verwijzen we u naar: www.rkz.nl/bezoektijdenMeer ervaringsverhalen
Opening nieuwe prikpost in Uitgeest
Het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) opent per 1 juni 2022 een nieuwe prikpost in Uitgeest. We verwelkomen u graag op priklocatie Medisch Centrum Molenstraat 1 a. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 11.00 uur. Een overzicht van onze priklocaties...