In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Meerderheid Tweede Kamer voor integrale bekostiging geboortezorg
Een motie van de PvdA en BBB tegen integrale bekostiging in de geboortezorg heeft het dinsdag 31 mei niet heeft gehaald in de Tweede Kamer. De meerderheid van politieke partijen in de Tweede Kamer stemde tegen de motie. De minister kan nu verder gaan met het invoeren...
Openingstijden Pinksteren
Tijdens Pinksteren zijn onze poliklinieken, het laboratorium, de poliklinische apotheek en de afdeling Radiologie gesloten. De Spoedeisende Hulp (SEH) en de Huisartsenpost zijn uiteraard wel gewoon open. Het RKZ wenst iedereen fijne Pinksteren!Meer ervaringsverhalen
Oefening Veiligheidsregio bij RKZ
Op dinsdag 31 mei en 1, 2, 7, 8, en 9 juni aanstaande neemt de crisisorganisatie van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) deel aan een gezamenlijk oefening met de Veiligheidsregio. De oefeningen vinden in het RKZ plaats, voornamelijk achter de SEH. Daar komt een CoPI unit...