In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Openingstijden Pinksteren

Tijdens Pinksteren zijn onze poliklinieken, het laboratorium, de poliklinische apotheek en de afdeling Radiologie gesloten. De Spoedeisende Hulp (SEH) en de Huisartsenpost zijn uiteraard wel gewoon open. Het RKZ wenst iedereen fijne Pinksteren!Meer ervaringsverhalen

Lees meer

Oefening Veiligheidsregio bij RKZ

Op dinsdag 31 mei en 1, 2, 7, 8, en 9 juni aanstaande neemt de crisisorganisatie van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) deel aan een gezamenlijk oefening met de Veiligheidsregio. De oefeningen vinden in het RKZ plaats, voornamelijk achter de SEH. Daar komt een CoPI unit...

Lees meer