In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
1 op de 5 Nederlanders maakt ongeluk mee op vakantie
Twintig procent van de Nederlanders maakt op vakantie een ongeluk mee. Dat blijkt uit inventarisatie van de Nederlandse Brandwonden Stichting. “Wat ons opvalt is dat meer dan 10 procent van alle vakantiegangers brandwonden oploopt. Dit zijn hoge cijfers. We weten dat...
Blog rookstopcoach Pauline Haasbroek op website IGJ
Pauline Haasbroek werkt ruim 11 jaar als rookstopcoach op de Longpoli in het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk. In een weblog op de website van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd vertelt ze over het belang van rookstopzorg en wat er volgens haar nodig is om in...
RKZ artsen beginnen podcast ‘Leve je Lijf’
Moene de Jong en Pauline van der Sande werken in het RKZ als arts. Hiernaast zijn zij een ontzettend leuke podcast begonnen waarin ze met experts in lekentaal uitleggen hoe het lichaam werkt en gaan ze in op preventie en leefstijl. De experts zijn veelal RKZ artsen en...