In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Voor U juli 2022 verschenen

De VoorU editie juli 2022 is verschenen. De VoorU is een huis-aan-huis krant die in beheer van het RKZ wordt gemaakt.  In deze VoorU onder andere aandacht voor: niet-aangeboren hersenletsel grote subsidie voor ontwikkeling brandwondenzorg podcast 'Leve je lijf' door...

Lees meer

Parkeerplaats P1 deels afgesloten op maandag 11 juli

Op maandag 11 juli voert een aannemer in de ochtend een inspectie uit aan het kunstwerk dat voor het RKZ staat. Hiervoor plaatsen ze een kraan en hoogwerker op een deel van de parkeerplaats pal voor het RKZ. Gevolgen gebruik P1Dit heeft tot gevolg dat vanaf...

Lees meer

Vondellaan afgesloten op dinsdagavond 12 juli

Op dinsdag 12 juli om 20:30 uur wordt de oude MRI uit het ziekenhuis gehesen. Een deel van de Vondellaan zal hiervoor tijdelijk afgesloten zijn tussen 20:00 uur en maximaal 00:00 uur. In het RKZ en daarbuiten worden patiënten en bezoekers de juiste kant(en) op...

Lees meer