In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Leestip: ‘Anti-tabakslobby wint rechtszaak: gewone sigaret wellicht de winkels uit’
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit moet gaan handhaven op sigaretten zoals ze nu in de winkels te koop zijn. De manier waarop de hoeveelheid gevaarlijke stoffen in de filtersigaret nu gemeten wordt, is onbetrouwbaar. Dat heeft de rechter in Rotterdam besloten...
Leestip: ‘Grenzen verleggen in de wereld van brandwonden’
De medische wetenschappers Nine Legemate, Patrick Mulder en Daniëlle Rijpma maken zich op voor een spannend ’gevecht’. Tijdens een bijeenkomst in het Beverwijkse bioscoopcomplex Cineworld strijden zij vrijdag om de Kreisprijs. Die prijs - vernoemd naar voormalig...
Ruim €20.000 euro voor de Kinderafdeling!
Een geslaagd feest was het afgelopen zaterdagavond, 29 oktober, bij de Vuurlinie Beverwijk. Optredens van o.a. Wolter Kroes, Mats van der Zon en Peter Beense. De sfeer zat er goed in! DankbaarMaar liefst €20.000 euro is er deze avond opgehaald. Een prachtig bedrag...




