In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Patiënt staat centraal in geüpdatete zorgregistratie brandwondenzorg
Vrijdag 15 juli 2022 is de nieuwe versie van BORN, het registratiesysteem waarin de uitkomsten van de zorg aan brandwondenpatiënten worden geregistreerd, in gebruik genomen door de Nederlandse brandwondencentra. Belangrijk, want deze grote update zorgt voor een hele...
Leestip: De kracht van positief taalgebruik
De kracht van positief suggestief taalgebruik is zo groot bij het reduceren van angst en pijn bij patiënten op de spoedeisende hulp, dat SEH-artsen Eveline Terwindt en Jeroen van Roosmalen er voor pleiten deze methode op te nemen in de basisopleiding voor...
Maandag 18 juli t/m zondag 24 juli: Westerhoutplein gesloten
De rotonde bij het Westerhoutplein is bijna klaar. Vanaf maandag 18 juli tot en met zondag 24 juli maken ze de rotonde af. Het Westerhoutplein en de aanliggende zijstraten zijn dan afgesloten voor autoverkeer. Op zaterdag 23 juli brengt de aannemer het asfalt aan op...