In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Week tegen Ondervoeding ’22

Deze week (7 t/m 11 november) is het de Week tegen Ondervoeding. Hierin vragen we aandacht voor ondervoeding tijdens ziek zijn. Door ziekte heb je vaak minder trek in eten, terwijl je lichaam juist meer voeding nodig heeft tijdens ziekte om goed te kunnen herstellen....

Lees meer

Patrick Mulder wint Kreisprijs voor onderzoek naar brandwonden

De 27-jarige Patrick Mulder heeft vrijdag de Kreisprijs 2022 in de wacht gesleept. Met die prestigieuze prijs eert de Nederlandse Vereniging van Brandwondenzorg om de twee jaar een jonge onderzoeker die wetenschappelijk sier maakt met zijn of haar ’speurwerk’.  Mulder...

Lees meer