In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Informatiebijeenkomst ‘Stoppen met roken’
Op woensdag 24 augustus 2022 organiseert de RKZ-Rookstoppoli een informatiebijeenkomst ‘Stoppen met roken’. De informatiebijeenkomst begint om 19:00 uur en duurt ongeveer 1,5 uur. Veel mensen willen stoppen met roken. Overweegt u dat ook? Wilt u stoppen met roken,...
Leestip: ‘Mensen handvatten geven om grip te houden op hun situatie’
Palliatieve zorg is steeds beter geïntegreerd in het zorgaanbod van ziekenhuizen. Diverse disciplines werken nauw samen in specialistische teams om kwaliteit van leven te verbeteren en klachten te verlichten. Deze teams kunnen onder andere geraadpleegd worden bij...
Leestip: maagverkleiningspatiënt mag sneller naar huis
Het Rode Kruis Ziekenhuis verricht al jarenlang maagverkleiningsoperaties, maar zal die ingreep binnenkort ook in dagbehandeling gaan uitvoeren. Daardoor kunnen patiënten sneller dan gebruikelijk weer naar huis. RKZ-chirurg Frederik Jonker: "Een patiënt herstelt...