In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Storing Ziggo en ingebruikname tablets
Door werkzaamheden aan ons Ziggo netwerk verandert de frequentie waarop het signaal wordt ontvangen op tv's. De meerderheid van onze huidige tv's kan dit signaal echter niet ontvangen. Om te voorkomen dat onze patiënten lang zonder tv kijken bij ons verblijven, wordt...
Bereikbaarheid tijdens bouw
Het RKZ bouwt aan een mooie toekomst. Voor de noodzakelijk werkzaamheden zijn een aantal parkeerplaatsen verschoven. Er ligt vanaf 8 december een nieuw zebrapad en tot oplevering van de nieuwbouw is er een andere ingang aan de Vondellaan. Op de pagina...
Verbouwing tijdelijke hoofdingang
Vanaf dinsdag 22 november tot en met woensdag 30 november wordt er gewerkt aan het ombouwen van de (huidige) nooduitgang aan de Vondellaan tot (tijdelijke) hoofd in- en uitgang van het RKZ. Vanaf 5 december gaan alle patiënten, bezoekers en collega's hier gebruik van...




