In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Steun uit onverwachte hoek

Ziekenhuisopnames komen op allerlei manieren tot stand. Mensen kunnen vandaag de dag zelf hun operatie plannen, soms worden ze geadviseerd door de huisarts om naar het ziekenhuis te gaan en soms ontstaat de noodzaak voor een opname plotsteling. Voor de laatste...

Lees meer

SER medezeggenschap Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk

Steven Greveling, voorzitter van de or van het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk: “Het is goed dat de stem van (ook jonge) medewerkers wordt gehoord en meegenomen in besluiten van de directie. Dat gebeurt in ons ziekenhuis via de or.” Bestuursvoorzitter Peter van...

Lees meer