In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Voor U september 2022
In de VoorU van september 2022 onder andere aandacht voor: duurzaamheid in het RKZ echo's voor zwangeren prikposten werken op afspraak brandwondenzorg: geborgen omgeving voor intensieve zorg U kunt de VoorU gratis meenemen tijdens uw bezoek aan het ziekenhuis. Of u...
‘Gefrituurde spruitjes’
Er zijn allerlei typische kenmerken die passen bij een beroep. Ook in communicatieve zin. Deze worden vaak, door anderen, uitvergroot. De dokter met een witte jas die voorovergebogen bij het bed van de patiënt zijn verhaal doet. De verpleegkundige duizendpoot die in...
RKZ-Rookstopcoach Pauline Haasbroek bij de ‘Stopcast’
RKZ-rookstopcoach Pauline Haasbroek is te horen in de nieuwste aflevering van de Stoptober podcast. Pauline Haasbroek werkt ruim 12 jaar als rook stopcoach op de long polikliniek in het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) in Beverwijk. Zij begeleidt mensen die blijvend willen...