In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Rustige jaarwisseling in het RKZ
De jaarwisseling is rustig verlopen op de spoedeisende hulp van het RKZ. In het Brandwondencentrum is het druk, maar er zijn tijdens de oud en nieuw geen vuurwerkslachtoffers opgenomen. In totaal zijn in de nieuwjaarsnacht 17 patiënten gezien op de spoedeisende hulp...
RKZ Bestuurder Hugo Keuzenkamp te gast bij BNR
Afgelopen dinsdag 27 december was RKZ-bestuurder Hugo Keuzenkamp samen met Diederik Gommers te gast bij BNR. Ze keken terug op de coronaperiode en de impact ervan op de zorg. Luister hier het item terug. Meer ervaringsverhalen
RKZ ondertekent GreenDeal 3.0
De klimaatcrisis is een grote bedreiging voor de volksgezondheid. Denk hierbij aan bijvoorbeeld infectieziekten en hittestress. In Nederland is de zorgsector verantwoordelijk voor 7% van de uitstoot van broeikgasgassen, 4% van het afval en 13% van het...




