In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Campagne Zorg voor Energie 10 t/m 14 oktober 2022
10 t/m 14 oktober staat in het teken van de campagne ‘Duurzame Zorg. Daar wordt iedereen toch beter van?’ De Hartekamp Groep, het Rode Kruis Ziekenhuis en ViVa! Zorggroep, drie grote zorgorganisaties in de regio, omarmen dit initiatief van harte. De Nederlandse zorg...
Onnodig ernstige brandwonden bij kleine kinderen
Maar liefst 80% van de ouders zou de kleding van hun kind aanlaten bij een brandwondenongeval. Dat blijkt uit een inventarisatie van de Nederlandse Brandwonden Stichting. En dat terwijl het aanlaten van de kleding tot onnodig ernstige brandwonden bij kinderen leidt....
Noodstroomtest RKZ op 8 oktober
Op zaterdag 8 oktober a.s. zal het Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk een algehele noodstroomtest (Door het donker) uitvoeren. Wij verwachten dat de werkzaamheden geen consequenties hebben voor onze bedrijfsvoering. Uit voorzorg informeren we u hierover. De...