In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Nederlandse brandwondencentra oefenen in Calamiteitenhospitaal
Het Calamiteitenhospitaal in Utrecht gaat samenwerken met de drie gespecialiseerde Nederlandse brandwondencentra. Vanwege de onrust in de wereld is de kans op ernstige ongelukken, met grote groepen met brandwondenslachtoffers, erg gestegen. De samenwerking tussen deze...
Vrijdag 31 oktober: Poli Gynaecologie gesloten
Op vrijdag 31 oktober is de poli Gynaecologie gesloten. Wij vragen onze patiënten hier rekening mee te houden bij het plannen van afspraken. Wij danken u voor uw begrip.Meer ervaringsverhalen
‘Het leven achterna’
Vanwege de leeftijd van mijn kinderen ben ik genoodzaakt om, vooral in de auto, te luisteren naar hedendaagse popmuziek. Of naar Bert en Ernie. Met die laatste twee heb ik overigens geen enkel probleem. Sterker nog: zij hebben juist een nieuw, geweldig album...




