In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Ruim €20.000 euro voor de Kinderafdeling!

Een geslaagd feest was het afgelopen zaterdagavond, 29 oktober, bij de Vuurlinie Beverwijk. Optredens van o.a. Wolter Kroes, Mats van der Zon en Peter Beense. De sfeer zat er goed in! DankbaarMaar liefst €20.000 euro is er deze avond opgehaald. Een prachtig bedrag...

Lees meer

Start griepprik in het RKZ

De bestuurders van Rode Kruis Ziekenhuis, Spaarne Gasthuis, Kennemerhart, Sint Jacob, ViVa! Zorggroep, Zorgbalans en De ZorgSpecialist hebben het startsein gegeven voor het halen van de griepprik in de regio Kennemerland. Hiermee hopen zij een voorbeeld te zijn voor...

Lees meer

‘Jezelf overwinnen’

'Een tijdje geleden sprak ik met een oudere patiënt die te horen had gekregen dat hij uitgezaaide kanker had. Ik noem hem even Hendrik. De uitslag confronteerde Hendrik met het pijnlijke feit dat zijn levenseinde in zicht kwam. Hendrik, die een gedistingeerde en...

Lees meer