In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Verbouwing tijdelijke hoofdingang
Vanaf dinsdag 22 november tot en met woensdag 30 november wordt er gewerkt aan het ombouwen van de (huidige) nooduitgang aan de Vondellaan tot (tijdelijke) hoofd in- en uitgang van het RKZ. Vanaf 5 december gaan alle patiënten, bezoekers en collega's hier gebruik van...
Eerste slachtoffers kindervuurwerk al behandeld in brandwondencentra
Brandwondenartsen hebben al ten minste tien kinderen met diepe brandwonden door kindervuurwerk behandeld. Een zorgelijk beeld, met nog zeven weken te gaan tot de jaarwisseling. “Als er in dit tempo slachtoffers bij blijven komen, kunnen we spreken van een serieus...
Week tegen Ondervoeding ’22
Deze week (7 t/m 11 november) is het de Week tegen Ondervoeding. Hierin vragen we aandacht voor ondervoeding tijdens ziek zijn. Door ziekte heb je vaak minder trek in eten, terwijl je lichaam juist meer voeding nodig heeft tijdens ziekte om goed te kunnen herstellen....