In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

‘Advent: een tijd vol verwachting’

Tijd is een wonderlijk fenomeen, zeker als je in een ziekenhuis ligt. Dan wordt het gewone dagelijkse ritme vaak ruw onderbroken en lig je in een bed in een vreemde omgeving met andere mensen. Opeens is er meer tijd om over dingen na te denken. Een dag die voorheen...

Lees meer

Storing Ziggo en ingebruikname tablets

Door werkzaamheden aan ons Ziggo netwerk verandert de frequentie waarop het signaal wordt ontvangen op tv's. De meerderheid van onze huidige tv's kan dit signaal echter niet ontvangen. Om te voorkomen dat onze patiënten lang zonder tv kijken bij ons verblijven, wordt...

Lees meer

Bereikbaarheid tijdens bouw

Het RKZ bouwt aan een mooie toekomst. Voor de noodzakelijk werkzaamheden zijn een aantal parkeerplaatsen verschoven. Er ligt vanaf 8 december een nieuw zebrapad en tot oplevering van de nieuwbouw is er een andere ingang aan de Vondellaan. Op de pagina...

Lees meer