In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
RKZ ondertekent GreenDeal 3.0
De klimaatcrisis is een grote bedreiging voor de volksgezondheid. Denk hierbij aan bijvoorbeeld infectieziekten en hittestress. In Nederland is de zorgsector verantwoordelijk voor 7% van de uitstoot van broeikgasgassen, 4% van het afval en 13% van het...
‘Kerst’
Als kind vond ik het prachtig om met mijn ouders naar het verkeerspark in Assen te gaan, niets mooiers om in een trapauto de hele dag het verkeer te simuleren. Wie staat waar, waar gaan we naartoe? De ene keer proberend om zoveel mogelijk tegenliggers te raken, de...
VoorU december
In de VoorU van december 2022 onder andere aandacht voor: spoedzorg in het RKZ digitale service bij onderzoek darmkanker start nieuwbouw stoppen met roken door VR bril U kunt de VoorU gratis meenemen tijdens uw bezoek aan het ziekenhuis. Of lees 'm via deze link. Meer...