In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Rode Kruis Ziekenhuis bouwt verder, ook aan digitale zorg
Zorgverzekeraars Zilveren Kruis, Coöperatie VGZ en het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) hebben afspraken voor zorg in de regio IJmond vastgelegd in een driejarig contract. De afspraken maken het mogelijk dat de nieuwbouw van het RKZ wordt gerealiseerd en het ziekenhuis de...
Rustige jaarwisseling in het RKZ
De jaarwisseling is rustig verlopen op de spoedeisende hulp van het RKZ. In het Brandwondencentrum is het druk, maar er zijn tijdens de oud en nieuw geen vuurwerkslachtoffers opgenomen. In totaal zijn in de nieuwjaarsnacht 17 patiënten gezien op de spoedeisende hulp...
RKZ Bestuurder Hugo Keuzenkamp te gast bij BNR
Afgelopen dinsdag 27 december was RKZ-bestuurder Hugo Keuzenkamp samen met Diederik Gommers te gast bij BNR. Ze keken terug op de coronaperiode en de impact ervan op de zorg. Luister hier het item terug. Meer ervaringsverhalen