In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Herinneringsbijeenkomst RKZ

Een kind verliezen is intens verdrietig en een onbeschrijflijk groot gemis. Zaterdag 21 januari worden de kinderen die in het RKZ zijn overleden, tijdens de zwangerschap, rondom de geboorte of in hun jonge levensjaren herdacht. Samen met de gezinnen en...

Lees meer

RKZ voert tijdelijk minder operaties uit

Er is momenteel een landelijk probleem met de ziekenhuiscapaciteit. Dit heeft een aantal oorzaken. Zo is er een landelijke griepepidemie, waardoor er meer mensen in het ziekenhuis terecht komen. Ook wordt ziekenhuispersoneel getroffen door de griep, waardoor er meer...

Lees meer

Rode Kruis Ziekenhuis bouwt verder, ook aan digitale zorg

Zorgverzekeraars Zilveren Kruis, Coöperatie VGZ en het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) hebben afspraken voor zorg in de regio IJmond vastgelegd in een driejarig contract. De afspraken maken het mogelijk dat de nieuwbouw van het RKZ wordt gerealiseerd en het ziekenhuis de...

Lees meer