In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

VR aanpak Rookstoppoli in het Noordhollands Dagblad

In Noordhollands Dagblad van 25 januari verscheen een mooi artikel over de aanpak van onze Rookstoppoli met hulp van virtual reality (VR). Dit naar aanleiding van ons eigen artikel in de VoorU van december 2022.  Meer ervaringsverhalen

Lees meer

IC-terugkomdag belangrijk voor patiënt en familie

Rode Kruis Ziekenhuis wil kans op psychische klachten bij voormalige intensive care-patiënten verminderen. Een digitaal dagboek kan nieuw wapen zijn in strijd tegen naweeën van acute opname. In het Noordhollands Dagblad vertellen IC-verpleegkundigen Lisette van...

Lees meer