In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Samenvoeging van trombosedienst Beverwijk en trombosedienst Starlet-DC
Trombosedienst Beverwijk: Het einde van een tijdperk De werkzaamheden van trombosedienst Beverwijk van het Rode Kruis Ziekenhuis worden per 20 februari 2023 overgedragen aan de trombosedienst van Starlet-DC in Alkmaar. Dit is een organisatie waarmee het Rode Kruis...
Hugo Keuzenkamp heeft zijn opdracht bij het RKZ succesvol afgerond
In juni 2020 kwam Hugo Keuzenkamp als adviseur en al snel als lid van de Raad van Bestuur (RvB) werken in het Rode Kruis Ziekenhuis – Brandwondencentrum Beverwijk. Het verzoek aan Hugo was om te helpen bij het realiseren van de bouwplannen en de verdere vernieuwing...
Wereldkankerdag in het Oncologiecentrum
Ieder jaar op 4 februari staan we stil bij Wereldkankerdag. Omdat 4 februari dit jaar op zaterdag valt, staan we er in het RKZ vandaag, vrijdag 3 februari, bij stil. De oncologische patiënten die opgenomen liggen op het Oncologiecentrum, zowel de klinische afdeling...