In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
‘Cheeseburger zonder augurk’
Samen kijken we, genietend van een burger en milkshake, uit over de ronkende pijpen van Tata Steel. We zijn stil, het is rustig op de kamer. De hand van Rina gaat voorzichtig van haar bord naar haar mond. De bewegingen zijn nog wat onwennig. Koude vingers heeft ze....
Verandering apotheekdiensten in het RKZ
In onze regio is onrust ontstaan door het vertrek van de dienstapotheek in het RKZ en vragen van omliggende gemeenten hierover. We delen graag een aantal antwoorden op eventuele zorgen en het verschil tussen de dienstapotheek en poliklinische RKZ apotheek....
Samenvoeging van trombosedienst Beverwijk en trombosedienst Starlet-DC
Trombosedienst Beverwijk: Het einde van een tijdperk De werkzaamheden van trombosedienst Beverwijk van het Rode Kruis Ziekenhuis worden per 20 februari 2023 overgedragen aan de trombosedienst van Starlet-DC in Alkmaar. Dit is een organisatie waarmee het Rode Kruis...