In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Leestip: ‘Lieve ouders van kruipende baby’s, doe áltijd koud water bij je hete thee’
Annebeth de Vries | hoogleraar kinderbrandwondenzorg Hete thee is de belangrijkste oorzaak van brandwonden bij kleine kinderen. „Ze kunnen zich opeens optrekken en dan krijgen ze dat kopje hete thee op tafel over zich heen.” Annebeth de Vries staat in de woonkamer van...
RKZ-Chirurg Annebeth de Vries nieuwe hoogleraar Kinderbrandwondenzorg
Nederlandse innovaties redden wereldwijd kinderen met brandwonden Innovaties uit de Nederlandse brandwondenzorg verbeteren niet alleen de behandeling van brandwonden bij kinderen in eigen land, maar bieden ook hoop voor duizenden jonge slachtoffers wereldwijd. Dat...
Ouderen lopen groter risico op overlijden bij brandwonden
Ouderen lopen groter risico op overlijden bij brandwonden Wanneer 65-plussers brandwonden oplopen, is de kans op overlijden aanzienlijk groter dan bij jongere patiënten. Dat blijkt uit onderzoek naar de korte- en langetermijngevolgen van brandwonden bij ouderen....




