In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Bezoek Staatssecretaris VWS aan RKZ

Staatssecretaris Van Ooijen (VWS) bracht op donderdag 23 februari een bezoek aan het RKZ. Daar sprak hij met diverse collega's en patienten over de gevolgen van roken op allerlei vlakken. Zelf plaatste hij onderstaand bericht over het bezoek op LinkedIn. Wat ons een...

Lees meer

Kunstwerk RKZ ‘vliegt’ naar tijdelijke plek

Het was een spannende dag voor het RKZ vandaag. Het beeldbepalende kunstwerk op het voorterrein van het RKZ moet plaats maken voor de nieuwbouw. Het staat daarom tijdelijk op een andere plek aan de Vondellaan. Maar het moest er wel eerst naar toe. En dat is niet...

Lees meer

Wijziging parkeertarieven RKZ

Met ingang van vrijdag 24 februari 2023 is het parkeertarief op de bezoekersparkeerplaats van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) gewijzigd. U kunt vlakbij het RKZ parkeren. Tegenover het ziekenhuis is aan de Vondellaan een parkeerterreinen waar 24 uur per dag betaald...

Lees meer