In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
16 maart: landelijke actiedag zorg
De cao-onderhandelingen tussen de NVZ (Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen) en de vakbonden zijn in februari helaas vastgelopen. Daarop is door de bonden een actie aangekondigd. Op donderdag 16 maart is het zover en wij informeren u graag over de plannen die met...
Eerste paal nieuwbouw RKZ feestelijk de grond in gedraaid
Na maanden van voorbereidingen ging op maandag 6 maart de eerste paal voor de nieuwbouw van het Rode Kruis Ziekenhuis de grond in. Namens de kinderafdeling mocht Maya Omar (9) onder het toeziend oog van de bestuurders van het RKZ, gemeente Beverwijk en de aannemer de...
Bezoek Staatssecretaris VWS aan RKZ
Staatssecretaris Van Ooijen (VWS) bracht op donderdag 23 februari een bezoek aan het RKZ. Daar sprak hij met diverse collega's en patienten over de gevolgen van roken op allerlei vlakken. Zelf plaatste hij onderstaand bericht over het bezoek op LinkedIn. Wat ons een...