In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
De actiedag zorg in het RKZ in volle gang
De actiedag voor een betere zorg cao is in volle gang. Er wordt gewerkt volgens de diensten van een zondag. Daardoor zijn veel afspraken afgezegd. Spoedzorg, oncologische zorg en de zorg voor kinderen tot 12 jaar is van de actie uitgezonderd. In het Atrium van het RKZ...
Minder parkeerplekken op parkeerplaats P2 beschikbaar
Van 13 maart t/m 12 mei is P2 (onze bezoekers- en patiëntenparkeerplaats) beperkt(er) beschikbaar. Dit is tijdelijk ongemak in verband met de aanleg van de warmte- koudeopslag (WKO) voor onze nieuwbouw. Gedurende deze periode komt P4 (zie afbeelding hieronder) ook...
Covid maatregelen verdwijnen
Omdat Covid-19 in de huidige situatie niet meer als pandemie wordt gezien maar in een reguliere infectiecyclus terecht is gekomen kunnen een aantal maatregelen worden afgeschaald. De huidige infectiepreventiemaatregelen zijn niet meer in proportie met de nieuwe...