In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Warmste juni zorgt voor drukte in de brandwondencentra
De drie Nederlandse brandwondencentra (Groningen, Beverwijk en Rotterdam) zien al veel slachtoffers met ernstige brandwonden die worden veroorzaakt door typische zomeroorzaken. De grootste oorzaak: barbecueën. “Sommige mensen gebruiken nog steeds brandbare...
Omar geopereerd aan littekens: ‘Word ermee gepest’
De 12-jarige Omar uit Irak heeft littekens in zijn gezicht door brandwonden. Die kreeg hij toen er een Nederlandse bom ontplofte in zijn dorp. Omar wordt veel gepest en uitgelachen met zijn littekens. Hij gaat daarom niet vaak naar buiten. Maar dat is allemaal...
Hoe ver is de nieuwbouw?
Het gaat snel, erg snel, met de realisatie van onze nieuwbouw. De fundering is klaar en in juli verschijnt in rap tempo een compleet nieuw gebouw aan de Vondellaan. Willem-Jan Hanegraaf heeft leiding over alle bouw werkzaamheden. Hij legt uit wat er de komende tijd...




