In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Leestip: VoorU maart 2023

Vier keer per jaar verschijnt onze huis-aan-huis krant, de VoorU. In de editie van maart 2023 vindt u onder andere de volgende onderwerpen: eerste paal nieuwbouw de grond in gedraaid digitaal dagboek op de IC palliatief team: warme zorg met een lach en traan U kunt de...

Lees meer