In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Rode Kruis Ziekenhuis en Zilveren Kruis intensiveren samenwerking
Op donderdag 23 maart heeft het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) met trots de vlag mogen ontvangen voor de overstap op Horizontaal Toezicht. Bestuurder Hugo Keuzenkamp nam namens het RKZ de vlag in ontvangst. De vlag symboliseert de toepassing van Horizontaal Toezicht en...
Leestip: VoorU maart 2023
Vier keer per jaar verschijnt onze huis-aan-huis krant, de VoorU. In de editie van maart 2023 vindt u onder andere de volgende onderwerpen: eerste paal nieuwbouw de grond in gedraaid digitaal dagboek op de IC palliatief team: warme zorg met een lach en traan U kunt de...
Unieke krachtenbundeling voor betere spoedzorg in regio Midden-Kennemerland
De vraag naar zorg groeit en dit geldt ook voor een bijzondere tak van sport in de gezondheidszorg: de spoedeisende zorg. Er zijn steeds meer kwetsbare ouderen en patiënten met meerdere complexe problemen. Bij een acute situatie is direct zorgverlening nodig door de...