In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Openingstijden Poliklinische apotheek per 1 mei 2023
De Poliklinische apotheek gaat per 1 mei op werkdagen open van 08:00 tot 17:30 uur. Hiermee sluit de Poliklinische apotheek beter aan op de openingstijden van verschillende poliklinieken en kunnen we u beter van dienst zijn. Op zaterdag(en) blijft de Poliklinische...
Leestip: dermatoloog Jack van der Woude helpt in strijd tegen huidkanker
Bij het strand van Wijk aan Zee staan vanaf vrijdag 31 maart weer twee slimme zonnebrandpalen. Bezoekers kunnen bij de strandopgangen aan de Relweg en De Zwaanstraat terecht voor gratis zonnebrandcrème en smeeradvies. In de strijd tegen huidkanker roepen wij dit jaar...
Rode Kruis Ziekenhuis en Zilveren Kruis intensiveren samenwerking
Op donderdag 23 maart heeft het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) met trots de vlag mogen ontvangen voor de overstap op Horizontaal Toezicht. Bestuurder Hugo Keuzenkamp nam namens het RKZ de vlag in ontvangst. De vlag symboliseert de toepassing van Horizontaal Toezicht en...