In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Luistertip: podcast blaaskatheters

Onze collega Wendy Balder, student physician assistant urologie, heeft een podcast opgenomen voor de Medicast Podcast. Dit is een Nederlandse podcast voor zorgprofessionals om de kennis op te frissen. Wendy praat in deze aflevering over de wondere wereld van de...

Lees meer

Kunst op muur tijdelijke entree

Op maandag 3 april heeft kunstenaar Dave Meijer abstracte kunst aangebracht op de muur van onze tijdelijke entree. Op een later moment komt ook de expositie 'Nulpunt' van zijn hand in ons Atrium te hangen. Dave Meijer is een schilder in hart en nieren. Het Zeeuwse...

Lees meer

Blog: ‘Pasen’

Pasen is misschien een wat ongrijpbare feestdag voor patiënten. Natuurlijk er wordt meer aandacht besteed aan het menu, mensen verlangen misschien nog meer dan normaal naar het eigen leven. Maar waar het kerstfeest draait om het samenkomen rond de geboorte van een...

Lees meer