In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

‘Tijd van leven’

Als geestelijk verzorger voeren we soms gesprekken met patiënten en hun dierbaren over het naderende levenseinde, maar soms juist over het krijgen van meer tijd van leven. En ook dat is –verrassend genoeg – niet altijd eenvoudig. Dhr. Appelman lijdt aan een...

Lees meer

Fijne Dag van de Verpleging!

Elk jaar op 12 mei wordt de geboortedag van Florence Nightingale, grondlegster van de verpleegkunde, herdacht. Het is een mooie gelegenheid onze collega's in het zonnetje te zetten voor al het harde werken. Bij binnenkomst ontvingen collega's een tas met onder andere...

Lees meer