In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Magazine biedt zorgprofessionals helpende hand bij verwijzing en behandeling
Voor professionals die niet regelmatig met brandwonden in aanraking komen, kan het lastig zijn om de grootte en diepte van een brandwond correct in schatten. Om ervoor te zorgen dat patiënten met brandwonden passende zorg op de juiste plaats krijgen, is nu het...
Poliklinieken gesloten tijdens Pinksteren
Tijdens Pinksteren zijn onze poliklinieken gesloten. De Spoedeisende Hulp (SEH) en de Huisartsenpost zijn uiteraard wel gewoon open. Kijk voor onze meest recente bezoektijden op: https://www.rkz.nl/bezoektijden/ Wij wensen u fijne Pinksteren! Meer...
Maandag 22 mei tot zaterdag 29 juli 2023: hinder voor verkeer door herstel viaduct Velsertraverse
Verkeer uit Velsen-Noord en Beverwijk dat normaal gebruikt maakt van de Velsertraverse, wordt vanaf maandag 22 mei 2023 omgeleid via Heemskerk. De omleidingsroute loopt via de N197 door Beverwijk over de Plesmanweg naar de aansluiting Heemskerk op de snelweg A9. Vanaf...