In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Omar geopereerd aan littekens: ‘Word ermee gepest’
De 12-jarige Omar uit Irak heeft littekens in zijn gezicht door brandwonden. Die kreeg hij toen er een Nederlandse bom ontplofte in zijn dorp. Omar wordt veel gepest en uitgelachen met zijn littekens. Hij gaat daarom niet vaak naar buiten. Maar dat is allemaal...
Hoe ver is de nieuwbouw?
Het gaat snel, erg snel, met de realisatie van onze nieuwbouw. De fundering is klaar en in juli verschijnt in rap tempo een compleet nieuw gebouw aan de Vondellaan. Willem-Jan Hanegraaf heeft leiding over alle bouw werkzaamheden. Hij legt uit wat er de komende tijd...
Oratie prof. dr. H.A. (Huib) Cense, chirurg RKZ
Health System Innovation: kun je opereren op de maan? Afgelopen vrijdag vond de oratie van Huib Cense plaats in de Rijksunivisiteit Groningen. De zorg verplaatst zich van gebouwen naar hybride netwerken waarin zowel fysiek als digitaal zorg wordt aangeboden. De zorg...