In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
26 t/m 31 oktober 2025: Week van de Nachtwerker
In de zorg gaat het werk dag en nacht door. Ook ’s nachts staan onze collega's klaar voor patiënten die onze hulp nodig hebben. Tijdens de Week van de Nachtwerker (26 t/m 31 oktober) besteedt het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) aandacht aan het belangrijke werk van onze...
Onderbroken Tijd – expositie 25 jaar Nieuwjaarsbrand
Het Volendams Museum presenteert vanaf 18 oktober 2025 de expositie “Onderbroken tijd”. Deze tentoonstelling markeert 25 jaar na de nieuwjaarsbrand in café ’t Hemeltje in Volendam (2001). Getroffenen en nabestaanden willen deze periode graag markeren en bewaren met...
‘Dilemma’
Misschien herkent u zich in het volgende dilemma: ik moet eigenlijk naar bed, maar ik zit nog zo lekker op de bank. Als ik blijf zitten, dan ga ik nodeloos zitten snacken, zonder enig genoegen, en voel ik mij achteraf stom dat ik dat heb gedaan. Maar ik weet dat het...




