In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Werkzaamheden Westerhoutplein & bereikbaarheid RKZ

Vanaf 18 augustus 2025 vinden er werkzaamheden plaats aan het Westerhoutplein, de Vondellaan en de Zeestraat. Deze werkzaamheden duren tot halverwege oktober 2025 en de wegen worden in fases afgesloten. Auto’s en gemotoriseerd verkeer: volg de omleidingsroutes,...

Lees meer

‘Licht aan het einde van de tunnel’

Willem is brandweerman in Amsterdam. Er zijn maar weinig mensen die bij een brand een gebouw binnenrennen om de bewoners te redden van een verschrikkelijk einde. Een brandweerman moet niet alleen fysiek in goede conditie zijn, maar ook alle alarmsignalen in zijn eigen...

Lees meer