In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

‘Verhuizen?’

Mensen die wat langer in ons ziekenhuis verblijven, proberen we als geestelijk verzorgers na tien dagen te bezoeken, geheel vrijblijvend natuurlijk. Een opname van die duur heeft vaak een behoorlijke impact op iemands leven. Niet alleen is iemand vaak behoorlijk ziek,...

Lees meer

Warmste juni zorgt voor drukte in de brandwondencentra

De drie Nederlandse brandwondencentra (Groningen, Beverwijk en Rotterdam) zien al veel slachtoffers met ernstige brandwonden die worden veroorzaakt door typische zomeroorzaken. De grootste oorzaak: barbecueën. “Sommige mensen gebruiken nog steeds brandbare...

Lees meer

Omar geopereerd aan littekens: ‘Word ermee gepest’

De 12-jarige Omar uit Irak heeft littekens in zijn gezicht door brandwonden. Die kreeg hij toen er een Nederlandse bom ontplofte in zijn dorp. Omar wordt veel gepest en uitgelachen met zijn littekens. Hij gaat daarom niet vaak naar buiten. Maar dat is allemaal...

Lees meer