In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Verhuizing diverse afdelingen
In verband met de nieuwbouw en verbouwing van ons ziekenhuis, willen we u graag op de hoogte brengen van de aankomende verhuizingen. 14 juli 2023: Dagbehandeling Oncologie van de 1e naar de 6e etage 18 juli 2023: Acute Opname Afdeling (AOA) van de 2e naar de 1e etage...
‘Verhuizen?’
Mensen die wat langer in ons ziekenhuis verblijven, proberen we als geestelijk verzorgers na tien dagen te bezoeken, geheel vrijblijvend natuurlijk. Een opname van die duur heeft vaak een behoorlijke impact op iemands leven. Niet alleen is iemand vaak behoorlijk ziek,...
Warmste juni zorgt voor drukte in de brandwondencentra
De drie Nederlandse brandwondencentra (Groningen, Beverwijk en Rotterdam) zien al veel slachtoffers met ernstige brandwonden die worden veroorzaakt door typische zomeroorzaken. De grootste oorzaak: barbecueën. “Sommige mensen gebruiken nog steeds brandbare...