In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Prikafspraak maken bij het RKZ-laboratorium wordt nog eenvoudiger
Sinds november 2020 bent u gewend om een afspraak te maken voor bloedafname of het inleveren van materiaal bij een van de prikposten van het laboratorium van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ). Tot op heden kon u zelf online een prikafspraak maken op de website...
‘Vergeving is niet zo eenvoudig’
Onlangs was ik aanwezig bij een familie nadat de arts slecht nieuws had gebracht. De familie bestond uit een vrouw en haar vriend (beiden begin zeventig) en drie kinderen van de vrouw. De vrouw had te horen gekregen dat ze ongeneeslijke kanker had. De boodschap was...
Smeren met dermatologen en huidtherapeuten in Beverwijk
Geen smeersmoezen meer in Beverwijk! Woensdag (19 juli 2023) 12.30 uur trappen gemeente Beverwijk, het Rode Kruis Ziekenhuis, GGD Kennemerland, de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH) en Zilveren Kruis de zomer officieel af met een smeerdag zonbescherming....