In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Duurzaam en Gezond Eten en Drinken in het RKZ: Samen op Weg naar Welzijn!
Als pionier onder de Nederlandse ziekenhuizen zet het RKZ zich in voor een voedingsaanbod dat niet alleen heerlijk is, maar ook goed is voor onze patiënten, medewerkers en bezoekers. Deze inzet volgt het kader van het 'Goede Zorg Proef Je'-initiatief, dat wordt geleid...
Prikafspraak maken bij het RKZ-laboratorium wordt nog eenvoudiger
Sinds november 2020 bent u gewend om een afspraak te maken voor bloedafname of het inleveren van materiaal bij een van de prikposten van het laboratorium van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ). Tot op heden kon u zelf online een prikafspraak maken op de website...
‘Vergeving is niet zo eenvoudig’
Onlangs was ik aanwezig bij een familie nadat de arts slecht nieuws had gebracht. De familie bestond uit een vrouw en haar vriend (beiden begin zeventig) en drie kinderen van de vrouw. De vrouw had te horen gekregen dat ze ongeneeslijke kanker had. De boodschap was...