In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Doorbraak in RKZ is nieuw hoogtepunt bouw
Met het doorbreken van een wand tussen de bestaande bouw en het nieuwe deel van het RKZ is een volgende grote stap gezet naar het vernieuwde RKZ. Marius Touwen (RKZ) en Harry van Zandwijk (Medexs) namen op dinsdag 19 september de hamer ter hand om het belangrijke...
Trappenhuis
Tijdens mijn vakantie belandde ik plotsklaps in een ontroerende situatie. Ik was aan het hardlopen in de omgeving van Medebach toen ik werd ingehaald door twee jongens, ogenschijnlijk twee broertjes. De oudste leek ongeveer tien jaar oud te zijn, terwijl de jongste...
Duurzaam en Gezond Eten en Drinken in het RKZ: Samen op Weg naar Welzijn!
Als pionier onder de Nederlandse ziekenhuizen zet het RKZ zich in voor een voedingsaanbod dat niet alleen heerlijk is, maar ook goed is voor onze patiënten, medewerkers en bezoekers. Deze inzet volgt het kader van het 'Goede Zorg Proef Je'-initiatief, dat wordt geleid...