In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Duizendste RKZ baby van 2023 geboren

Donderdag 2 november, even na vier uur ’s middags, is de duizendste RKZ baby van 2023 geboren. Trotse ouders van baby Bram zijn Mascha Ras en Robin de Rover uit Velserbroek. Zowel Bram als zijn gelukkige ouders maken het uitstekend. Bram heeft al een grote zus, Lotte,...

Lees meer

Digitaal Gezondheidscentrum: toekomst van de zorg in praktijk

Op 31 oktober is het Digitaal Gezondheidscentrum officieel gelanceerd. Een regionaal initiatief om patiënten met chronische ziekte(n) vanuit hun eigen huis te ondersteunen bij hun gezondheid. Het gaat om ondersteuning op alle vlakken van lichamelijk tot mentaal en...

Lees meer