In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
RKZ verwijst patiënten digitaal naar Noordwest Ziekenhuisgroep
Het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) verwijst patiënten van de afdeling Vaatchirurgie sinds kort digitaal naar Noordwest Ziekenhuisgroep. Alle benodigde gegevens komen gelijk op de juiste plek in het patiëntendossier, zonder dat de informatie handmatig overgenomen hoeft te...
Duizendste RKZ baby van 2023 geboren
Donderdag 2 november, even na vier uur ’s middags, is de duizendste RKZ baby van 2023 geboren. Trotse ouders van baby Bram zijn Mascha Ras en Robin de Rover uit Velserbroek. Zowel Bram als zijn gelukkige ouders maken het uitstekend. Bram heeft al een grote zus, Lotte,...
Kindervuurwerk zorgt voor toename slachtoffers in de drie brandwondencentra
Vandaag gepubliceerd onderzoek van de Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT) duidt dat het afkeurpercentage van F1-categorie vuurwerk (fop- en schertsvuurwerk) flink stijgt. Dit is reden voor de drie Nederlandse Brandwondencentra om zich extra zorgen te maken. Dit...