In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

JCI IJmond schenkt prachtig bedrag aan Kinderafdeling RKZ

Op het door de JCI IJmond (Junior Chamber International IJmond) georganiseerde evenement ‘Heel Holland Blij met JCI’ werd in 2022 een prachtig bedrag opgehaald voor onze Kinderafdeling: €15.331,73! Hiermee hebben wij gezinskamers op de Kinderafdeling opgeknapt en...

Lees meer

13 ziekenhuizen voor toekomstbestendige kankerzorg

Nieuw regionaal kankernetwerk OncoNoVo+ in Noord-Holland en Flevoland 13 ziekenhuizen ondertekenen samenwerkingsovereenkomst voor toekomstbestendige kankerzorg Met de oprichting van het regionale oncologienetwerk OncoNovo+ krijgen patiënten met kanker in de provincies...

Lees meer

RKZ verwijst patiënten digitaal naar Noordwest Ziekenhuisgroep

Het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) verwijst patiënten van de afdeling Vaatchirurgie sinds kort digitaal naar Noordwest Ziekenhuisgroep. Alle benodigde gegevens komen gelijk op de juiste plek in het patiëntendossier, zonder dat de informatie handmatig overgenomen hoeft te...

Lees meer