In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Behandeling van vuurwerkpatiënten met de laser

Het is een winderige oudejaarsavond, terwijl de laatste uren van 2022 worden afgeteld. Juist deze wind zorgt ervoor dat Wout ernstig vuurwerkletsel oploopt. Wat een feestavond moest worden verandert in een nachtmerrie. Een nachtmerrie die start op de spoedeisende hulp...

Lees meer

Horror kerst

Ik moet in groep zeven hebben gezeten toen ik ergens in het najaar bij mijn beste vriend op bezoek ging. Hij woonde precies tien huizen verderop. Hij had een hele zolder tot zijn beschikking en toen al een pc en televisie, heel wat voor die tijd. Die middag had hij...

Lees meer