In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Brandwonden door carbidschieten
Traditiegetrouw wordt, op verschillende plekken in Nederland, eind december carbid geschoten. Bij carbidschieten wordt een metalen container, meestal een melkbus, gebruikt om carbid te laten reageren. Carbid is een stof die, wanneer je er water aan toevoegt, acetyleen...
Behandeling van vuurwerkpatiënten met de laser
Het is een winderige oudejaarsavond, terwijl de laatste uren van 2022 worden afgeteld. Juist deze wind zorgt ervoor dat Wout ernstig vuurwerkletsel oploopt. Wat een feestavond moest worden verandert in een nachtmerrie. Een nachtmerrie die start op de spoedeisende hulp...
Horror kerst
Ik moet in groep zeven hebben gezeten toen ik ergens in het najaar bij mijn beste vriend op bezoek ging. Hij woonde precies tien huizen verderop. Hij had een hele zolder tot zijn beschikking en toen al een pc en televisie, heel wat voor die tijd. Die middag had hij...